Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Usui`ego, CD jakaś dziewczyna


Korekta będzie wieczorem

Tak jak obiecałem po kilku dniach odnalazłem watahe. Nie powiem mieli całkiem ładne tereny, ciekawe czy rosną tutaj jakieś rzadkie rośliny, no cóż przekonam się z czasem. Wybrałem się do alfy aby omówić z nim wszelkie niejasności, po kilku minutach mogłem już iść 
- Gdzie znajde Tai?- zapytałem w końcu obiecałem jej że się pojawie 
- Nie wiem - odpowiedział - Jak ją spotkam przekaże że jej szukales - powiedział wymuszajac uśmiech, widziałem to jednak nie wiedziałem o co mu chodzi zignorowalem to i poszedłem na polane może spotkam tam kogoś z watahy, nie ukrywam że dobrze by było kogoś znać. Zauważyłem na polanie jakąś dziewczyne więc podszedłem do niej uśmiechając się 
- Hej, jestem Usui dopiero co dolaczylem - wyciagnalem rękę do dziewczyny 

( Jakaś dziewczyna? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz