Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Taigi, CD Shadow

Gdy rozmawialiśmy czułam się beztrosko, jednak chcąc rozmawiać na konkretny temat jakoś tego unikał. Gdy położyłam się do łóżka, trochę rozmyślałam, może to była część zabawy, albo po prostu próba uspokojenia mnie? Może lepiej sobie odpuścić teraz niż wkopać się jeszcze bardziej? Tak to chyba dobra decyzja, nie chce naciskać ani nic, więc chyba lepiej będzie zapomnieć, zresztą wydaje mi się że on też już zapomniał. Wstałam rano i przeciągnęłam się, zjadłam śniadanie i wyszłam z jaskini, chwile pochodziłam kiedy zaczepił mnie Shadow 
- Cześć Tai, Usui Cię szukał - zaczął 
- Jednak dołączył? - zapytałam i na mojej buzi pojawił się uśmiech.
 - Tak, jakąś godzinę temu był u mnie, od dawna się znacie? - zapytał. 
- Poznaliśmy się chyba rok temu, on mi pokazał jak zajmować się roślinami, właściwie dzięki niemu zaczęłam się tym interesować - mówiłam nie zmieniając wyrazu twarzy 
- Na pewno się spisze w watasze - powiedziałam pewnie - Wiesz gdzie poszedł? Pewnie chciał mi pokazać jakieś nowe rośliny o których istnieniu nawet nie wiem - zasmialam się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz