Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Usui Cd. Yaoi'ego


Usiadłem bliżej niego, aby zobaczyć zdjęcie. Trafił akurat na zdjęcie mojej matki, było robione kilka dni przed tym jak oznajmiłem, że odchodzę, poszukując nowych ziół i szukając przygód. Uśmiechnąłem się sam do siebie 
- Moja matka - odpowiedziałem biorąc kolejny łyk herbaty 
- Ona wie, że Ty jesteś homo? - zapytał 
- Nie, nie widziałem jej od kilku lat, czasami napisze jej list, to tyle jeśli chodzi o nasz kontakt - odpowiedziałem - Właściwie to nikt o tym nie wie, no oprócz Ciebie
Dalej przeglądał zdjęcia, co jakiś czas pytając się kto się na nich znajduje, miło było powspominać stare czasy 
- Nie powiedziałbym, że to Ty na tych zdjęciach - powiedział zamykając album i kładąc go na stół. Wzruszyłem jedynie ramionami 
- Ludzie się zmieniają 

( Yaoi?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz