Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Nick`a, CD Arlena


Film był na prawdę ciekawy, ucieszyłem się, gdy dziewczyna włączyła drugą część. Siedzieliśmy do bardzo późna, aż zorientowałem się,że mała po prostu usnęła. Starając wykonywać się delikatne i spokojne ruchy, wyłączyłem telewizor i wziąłem ją na ręce. Zaniosłem ją do jej pokoju, kładąc na łóżku. Ściągnąłem jedynie jej buty i przykryłem kocem, żeby nie zmarzła w nocy. Sam poszedłem do łazienki, żeby przemyć twarz, po czym ułożyłem się wygodnie na kanapie. Po kilku minutach rozmyśleń o tym wszystkim sam usnąłem. Chociaż to dziwne to śniła mi się mała, tak to było bardzo dziwne. Mała blondynka biegała po polanie i śmiała się na całe gardło, wyglądała tak spokojnie, beztrosko, jakby nie przejmowała się niczym. Tak to był bardzo przyjemny sen, nie pamiętam już kiedy ostatnio tak spokojnie spałem 

( Ar?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz