Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Taigi, CD Shadow

(Shadow przysięga, że nie maczał w tym tekście palców, choć dodał mu +50pkt do samooceny, chrońmy świat przed jego ego!)

Zaczełyśmy gadać o wszystkim, wspomniała coś o Shadow`ie, spojrzałam na nią tylko zdziwiona 
- Ty też? - zapytałam ponownie przechylając kieliszek 
- Jak to, ja też?- spojrzała na mnie dziwnie 
- No wiesz już chodzą ploty, że się podoba innym - zaśmiałam się żeby się wybronić, po chwili wyszedł ktoś z krzaków, a ja spojrzałam na tego kogoś, jednak za nic w świecie nie mogłam ogarnąć kto to był. 
- Ja idę, muszę jeszcze jakąś sukienke se usyc - (tak ma brakować z, to ten akcent)
- Miło się ... gadało - dokończyła ze śmiechem - kiedyś powtórzymy to no to - pokazała na ziemie
 - Tak - zaczęłam się śmiać i iść w strone swojej jaskini jednak nie szlam zbyt prosto. Nagle spotkałam jakiegos chłopaka 
- Ej Ty ładny jesteś - powiedziałam ze śmiechem 
- Tai? 
- Skąd mnie znasz? - Zapytałam zaskoczona
 - To ja Shadow - *pokerface*
 Dzgnelam go w policzek przyglądając się 
- Dlaczego jesteś ładny? A zresztą - machnelam rękami na znak wal.ic to - Idę szyć sukienke - zaczęłam się śmiać, minelam go i poszłam dalej, jednak zamiast szyć wywalilam się na korytarzu i tam usnelam, jeszcze o tym nie wiem ale będzie mnie boleć wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz