Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Taigi, CD Shadow

Nigdzie nie mogłam znaleźć starego przyjaciela, więc odpuściłam, siadając na kamieniu, zastanawiałam się czy to swatanie jest obowiązkowe i zamierzałam się tego dowiedzieć, po kilku minutach odnalazłam Shadow`a i zapytałam o to: 
- Tak, ale to tylko zabawa - zaśmiał się. 
- Jakoś przeżyje - powiedziałam z uśmiechem. 
- Wczoraj bardzo chciałaś o czymś pogadać - zaczął
 - Wczoraj - zaśmiałam się. 
- Nie martw się nikomu o tym nie powiem, chyba doszło do mnie w końcu że to nic nie znaczyło - w końcu powiedziałam to na głos, utwierdzając samą siebie. - I tak nie miałam żadnych szans - dodałam jakby do siebie. - Idę zająć się strojem do tego święta bo nic nie mam - westchnęłam, myśląc ile pracy przede mną - są jakieś wymaganie co do ubioru, czy nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz