Nowe informacje - Link

sobota, 8 listopada 2014

Od Taigi, CD Shadow

Byłam bardzo wdzięczna chłopakowi za to co wczoraj zrobił, prawdę mówiąc trochę mi ulżyło, gdy w końcu mogłam to z siebie wyrzucić. Gdy byliśmy już na terenach watahy zaczęła nam machać Lilly.
   - Przyjdziesz później do jaskini? Zobaczę co z twoimi ranami - powiedział do mnie, gdy widział, że chce już iść do siebie 
Z uśmiechem poszłam do siebie. Wypakowałam zioła i usiadłam na łóżku zaczynając czytać książkę, po kilku godzinach przygotowałam sobie coś do jedzenia i postanowiłam w końcu pójść do Shadow`a, tak jak ostatnio zapukałam, a drzwi otworzył mi chłopak. Weszlam do środka i usiadlam na kanapie. 
 - Dziękuje za wczoraj - powiedziałam - Chyba potrzebowałam to wyrzucić z siebie - przyznałam. 
- Jak będziesz chciała się wygadać to przyjdź śmiało - powiedział z uśmiechem, siadając obok, zbliżyłam się do niego nieco i delikatnie pocałowałam w policzek, byłam mu naprawdę wdzięczna, odsunęłam się i zmieniłam temat.
 - Chyba już jest wszystko dobrze z ranami - powiedziałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz