Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Lily CD. Shadow

Ucieszyłam się, że wilki już wróciły, bo bez wilków tak pusto w watasze. Już miałam podejść do Shadow'a, kiedy nagle zauważyłam jakiegoś człowieka w krzakach. Podeszłam do niego. Wstrząsnęło mną. - Nie! To niemożliwe! - myślałam, to był on... Mój brat! - A jednak. Siostrzyczko! - próbował mnie przytulić, ale się odsunęłam. - Co ty tu robisz?! - Przecież byłem w twoim śnie, nie skapnęłaś się? 
- Co?... Skąd ty... Skąd t-ty wiesz? 
To ja kontroluję twoje sny - odpowiedział, jakby to było oczywiste. Stałam jak wryta. Miałam ochotę się zabić, albo przynajmniej jego. Kogoś na pewno. 
- Ty przecież nie żyjesz!!! Nie żyłeś... Widziałam cię, z nożem w brzuchu. To niemożliwe! 
- A jednak - odpowiedział, wyraźnie go bawiło, że byłam roztrzęsiona. 
- Nie. T-to jest niemożliwe. TO kolejny sen. Za chwilę się obudzę i pójdę do... - Do kogo? Do tego Shadow'a? O którym śnisz, praktycznie codziennie. - Skąd ty to wiesz? Odejdź! Nie chcę cie widzieć!!! Idź sobie! To nie twoje tereny. Nie twoja wataha! - krzyczałam i zaczęłam uciekać, niestety on mnie gonił, był szybszy, ale nie potrafił skoczyć w czasie biegu, nagle uderzyłam o Shadow'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz