Nowe informacje - Link

niedziela, 16 listopada 2014

Od Taigi, CD Shadow


Spojrzałam na niego i odsunęłam się 
- Nie chce żeby później Lily Cię o coś podejrzewała - wytłumaczyłam z uśmiechem - Może masz racje, może powinnam mu się postawić - westchnęłam 
- Zawsze Ci pomożemy - powiedział. Byłam mu za to wdzięczna, za to, że mogę na niego liczyć 
- Dziękuje - uśmiechnęłam się - A teraz dasz mi tą farbę? - zapytałam 
- A dasz sobie pomóc? 
- Tak - mruknęłam 
- Dam Ci - zaśmiał się - Nie potrzebujesz pomocy? 
- Nie, lubię robić takie rzeczy sama - wytłumaczyłam, kiwnął głową i ruszyliśmy do... Chyba do jakiegoś magazynu, bo było tam dużo różnych rzeczy 
- Jaki kolor? - Zapytał 
- chyba wezme czerwony - powiedziałam po czym usłyszałam pisk chyba dziewczynki - oddaj mi tą lalke! 
- Lalke? - spojrzalam na Shadowa zaskoczona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz