Nowe informacje - Link

niedziela, 16 listopada 2014

Od Error, CD Silencia

Tutaj. Nie. Ma. Zasięgu.
Wylądowałam na kompletnym zadupiu, a czyja to wina? Ech, niby dlaczego musiałam tutaj przyjeżdżać? Modliłam się, żeby chociaż wujek Shadow był w stanie zapewnić mi tak potrzebną do życia rzecz, jak internet, ale cuda omijają mnie szerokim łukiem i wątpiłam, że go gdziekolwiek znajdę. Po awanturze, jaką urządził Yaoi z Sadanem, zwiałam gdzie pieprz rośnie, marząc o znalezieniu jakiegokolwiek połączenia ze światem. Praktycznie dławiłam się własnymi łzami, poszukując okna, która uratowałoby mnie z tej ciemności. Czy tutaj naprawdę nie dotarło oświecenie? Pokręciłam z niedowierzaniem głową, nie dowierzając we własny umysł, który wyraźnie wariował. Zaczęłam wspinać się na drzewo, wyciągając przed siebie jedną dłoń, która ściskała telefon jak ostatnią deskę ratunku.
- Pomóc ci? - Czyjś głos wyrwał mnie z transu, spadłam na ziemie.
- Auć. - wymamrotałam, masując guza na głowie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz