Nowe informacje - Link

piątek, 21 listopada 2014

Od Taigi, CD Shadow, Arlena, Silencia


Spojrzałam na dziewczynę z uśmiechem i w pewnym sensie z ulgą. Nie wiem o co im wszystkim chodziło, ale nie nawidziłam, gdy kręciło się obok mnie za wiele osób to stawało się wtedy bardzo wkurzające 
- Jestem Ci bardzo wdzięczna- uśmiechnęłam się do dziewczyny - Tai - uścisnęłam jej rękę
- Silencia - uśmiechnęła się lekko dziewczyna, wtedy zauważyłam Ar i Schadowa 
- To, co z nimi chcesz zrobić? - zapytał wskazując chłopaków 
- Jeżeli mogę coś zaproponować, to można rozpocząć proces resocjalizacji! - Arlena zaklaskała i uśmiechnęła się w stronę mężczyzn. 
- Róbcie co chcecie, ja nie jestem tutaj niczemu winna - podniosłam ręce w geście - Właściwie to ona mnie uratowała - spojrzałam na małą grupkę - Mogę iść? 
- Już uciekasz? - zapytała nowo poznana dziewczyna 
- Zanim wróci im panowanie nad sobą wole zniknąć i nie wiedzieć czego chcą - wyjaśniłam 

(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz