Nowe informacje - Link

poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Tai CD. Shadow, Killer



Spojrzałam na czerwonowłosego chłopaka 
- Cześć - mruknął 
- Hej - odpowiedziałam i odwróciłam się - Dałbyś mi jeszcze pędzle? - zapytałam trzymając farbę 
- Tak pewnie - kiwnął Shadow podając mi kilka pędzli 
- Co będziesz malować? - zapytała mała dziewczynka 
- Pokój - odpowiedziałam 
- Mogę Ci pomóc? - wyszczerzyła się, no tak pewnie wychowywana jest bezstresowo, bez żadnych wrogich osób, eh chciałabym tak każdemu ufać
- Wiesz Twoi rodzice mogliby się martwić - wywinęłam się, mała zrobiłam dziwną minkę i poszła mówiąc, że idzie do mamy 
- Może byś tak pomógł zanieść Tai to do domu - Shadow szturchnął swojego siostrzeńca 
- Spoko Shadow dam radę - zaśmiałam się - Zresztą - zmierzyłam chłopaka od góry do dołu - Nie bawię się w niańkę - wyszczerzyłam się 

(Shadow? Killer?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz