Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Silenci, CD Shadow/Arlena

U blondynki panowała dość przyjemna atmosfera, a ja bardzo małymi kroczkami zaczęłam się do niej przekonywać, choć próbowałam to w sobie zdusić. 
- Przyszłam odwiedzić pewne miejsce - odpowiedziałam tak samo jak mężczyźnie, zaś drugie pytanie mnie zastanowiło. Szybko skojarzyłam, że chodzi o watahę, o ile się nie myliłam. 
- Nie, nie dołączam, nigdy nie byłam w wahacie. - uśmiechnęłam się nieznacznie do dziewczyny i pokręciłam lekko głową na znak zaprzeczenia. 
- Jestem... Silia. - przedstawiłam się z wahaniem się przez kilka sekund, co chwilę skacząc wzrokiem raz na nią, raz na niego. Fakt faktem, że nie wyjawiłam swego pełnego imienia, ale już coś. I chyba po raz pierwszy od trzech lat tyle mówię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz