Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Silenci, CD Arlena, Shadow, Nick


Spiorunowałam wiewiórkę wzrokiem, a gdy skończyłam z rozmawiać z niebieskowłosym pożegnałam się i przeprosiłam go za Złośnicę, która uciekła razem z Red'em. Przypomniało mi się, że dzień trwa, a ja jeszcze nie odwiedziłam Arleny. Więc żwawo ruszyłam w stronę domku przyjaciółki - pierwsza osoba, która dostała ode mnie ten tytuł! - i cały czas miałam na twarzy swój nienaturalnie szeroki uśmiech, który zmienił się w nieznaczny, bo nie byłam przyzwyczajona do takiej ilości uśmiechania się. Zapukałam do drzwi, a gdy usłyszałam ciche proszę, weszłam do środka, wyczuwając, że w środku jest już kilka osób.

- Dobry. Przeszkadzam? - zapytałam odrobinę niepewnie, widząc Shadowa, blondynkę i chłopaka, którego przypadkiem zahipnotyzowałam ostatnio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz