Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Lily C.D. Ross



Genialnie! Może ktoś jeszcze z watahy by przyszedł?
- To jest... - zaczął Ross, ale nie wiedział, jak to powiedzieć, więc wyręczyłam go.
- Pozwól, że ja to wytłumaczę - powiedziałam i skierowałam się do Shadow'a. - To jest siostra Ross'a, Rossa. Nie znali się. Jak Ross był u mnie, to dostał jakiejś wizji, poszedł sobie, tłukąc mi alkohol, a po chwili wrócił z siostrą. Tyle wiem, o reszcie możecie mnie oświecić - powiedziałam, odwracając się od Shadow'a. Chłopak chwilę zastanawiał się nad wszystkim co powiedziałam, bo mówiłam to szybko, a potem zwrócił się do Rossy.
- Chcesz dołączyć do watahy? - zapytał, ale zanim Rossa zdążyła odpowiedzieć, ja się wtrąciłam.
- Dobra, super! Cieszę się, że moja jaskini przyciąga ludzi, ale, bez urazy, Rossa to nie mój problem, więc jak chcecie coś załatwiać, to idźcie gdzieś indziej! - powiedziałam wypychając całą trójkę za drzwi. Ross nie był urażony, wiedział, że nie chce mieć w domu Shadow'a.
- Ale... - zaczął Shadow.
- Pa! - przerwałam mu i zamknęłam mu drzwi przed nosem. Odetchnęłam z ulgą, że poszedł. Usiadłam przy stoliku i zjadłam jedną z kanapek. Po kilku godzinach, wzięłam talerz z jedzeniem i poszłam do Ross'a.
- Hey! - powiedziałam, gdy otworzył mi drzwi. - Przyniosłam jedzenie, możecie być głodni. Jak tam Rossa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz