Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Silenci, CD Alrena

Zasłoniłam dłonią usta, żeby stłumić chichot, którego nie umiałam powstrzymać, jednak nie wydawała się przejmować moim rozbawieniem, wręcz przeciwnie. Ją to cieszyło! 
- Ta. - powiedziałam, wskazując na drugą sukienkę w jej ręce. Zaś na jej następne słowa niemalże schowałam się za stołem. - Czy to naprawdę konieczne? - zapytałam, nawijając krótki kosmyk włosów na palec. Jeśli odpowie twierdząco, to żywcem mnie nie weźmie! Tak jak się spodziewałam, odpowiedź była twierdząca i musiałam zdecydować. Obdarzyłam ją badawczym spojrzeniem moich szarych oczu. 
- Bez makijażu. - odpowiedziałam niczym pięciolatka. Z perspektywy blondynki musiałam wyglądać dziwnie, ale czasami nad tym nie panowałam i taki był tego wynik. Na dodatek będę musiała przebywać w większym gronie ludzi niż dotychczas, co dodatkowo wyzwalało we mnie pokłady półświadomej dziecinności. Przy każdym czułam się jak krasnal, a ona nie była wyjątkiem, mimo małej różnicy wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz