Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Angel CD Shadow



Po rozmowie i tańcu z Shadow' em ruszyłam w stronę stołu z przekąskami. Patrzyłam się co się na nim znajduje. Zatrzymałam się na średniej wielkości miseczce z... uwaga, uwaga żelkami w środku. W duchu cieszyłam się jak dziecko. Sięgnęłam po jednego z tych uroczych i słodkich nieszczęśników. Okazało się że na straty pójdzie żelek w kształcie serduszka. Gdy chciałam włożyć słodycz do ust poczułam dziwne uczucie zimna na szyi. Schyliłam głowę i ujrzałam śliczny kluczyk. 
O jaki uroczy- pomyślałam. Po zjedzeniu jednego, no może dwóch żelków usiadłam na ślicznej ławeczce. Spojrzałam w górę. Na nocnym niebie widniał księżyc a wokół niego błyszczały gwiazdy.
- "Zawsze kieruj w księżyc. Bo nawet jeśli coś się nie uda będziesz między gwiazdami".- powiedziałam cicho wpatrując się w niebo.
Shadow?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz