Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Taiga, Killer

Parsknąłem śmiechem, gdy dziewczyna zaczęła wyliczać pomysły na spędzenie czasu z chłopakiem. Pięcioletnim chłopakiem, dokładniej moim małym siostrzeńcem. Pokręciłem z niedowierzaniem głową i rozłożyłem bezradnie ręce. 
- Ej, z tego, co ja wiem, to nie tylko on chce z tobą gadać - zaoponowałem i przypomniałem sobie o czymś. - Tai, twój brat dołączył do watahy i jego proces resocjalizacji przebiega w naprawdę szybkim tempie. - Uśmiechnąłem się.
- Czyli? - Ach, nie dała się zbić z tropu.
- Wygląda na to, że całkowicie wpadł i prędzej zginąłby, niżby opowiedział się po nie tej stronie, co trzeba. - Poinformowałem ją.
- Jak to wpadł? - spytała zdziwiona, a ja uniosłem ręce w geście niewinności.
- Na mnie nie patrz, jak chcesz idź i sama go zapytaj. Poza tym faktycznie Kuroko przyda się spacer. - Przeniosłem wzrok na pięciolatka. - Idziesz nad jezioro? - Pokiwał głową i zaczął tańczyć taniec szczęścia. - Też idziecie? - zwróciłem się do Taigi i Killer`a. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz