Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Arleny, CD Nick, Shadow, Silencia

Pokręciłam przecząco głową i odsunęłam się od Nick`a. Czułam się już o wiele lepiej, nie zamierzałam zmarnować dzisiejszego dnia. Wstałam, ale Shadow kazał z powrotem mi się położyć. Przewróciłam oczami, przecież już wszystko dobrze.
- Jestem zdrowa jak ryba? - wymamrotałam.
- Yhym - parsknął i zabrał się za przygotowanie herbaty, następnie każdemu z nas podał kubek z parującą cieczą. Zapachniało miętą. 
- Jak tam przygotowania do Święta Nieba? - spytałam chłopaka.
- Jak na razie w miarę, tylko nadal nie zastanawiałem się nad atrakcjami. - odparł.
- Co to za święto? - spytała Silencia, mrużąc oczy.
- Wszyscy oglądają w Gwiazdy, jest to trzecie święto w każdej watasze pod względem ilości wyznań miłosnych. Pierwsze miejsce zajmuje Święto Sparowań, drugie Święto Miłości. Tego dnia nie ma na niebie ani jednej chmury, wszyscy oglądają deszcz meteorytów, są zabawy i konkursy. - wytłumaczyłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz