Nowe informacje - Link

niedziela, 30 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Silencia, Mery

Mój wzrok wędrował od jednej twarzy, do drugiej. W głębi serca czułem mordercze instynkty, dlatego zatrzasnąłem z hukiem książkę. Odetchnąłem i uśmiechnąłem się. Jak tylko wrócę do domu spalę powieść, będzie po sprawie - fatum powinno się wtedy ode mnie odwrócić. Spojrzałem nowej dziewczynie w oczy, szukając w nich jakichkolwiek oznak fałszu, ale widocznie mówiła prawdę. Wzruszyłem ramionami.
- No, cóż? Witaj! - parsknąłem śmiechem, widząc zdezorientowaną minę czarnowłosej niewiasty, którą poznałem niegdyś w lesie. - Każdy potencjalny członek jest u nas mile witany. - Poszerzyłem uśmiech i zaprosiłem dziewczyny do siebie. Skierowaliśmy się do mojej jaskini, a już po chwili siedzieliśmy w salonie, racząc się lemoniadą. - Muszę poznać twoją historię, tak dla bezpieczeństwa. Masz do wyboru kilka stanowisk, wybierz to, które ci odpowiada. Zaraz też poszukamy dla ciebie odpowiedniej jaskini. Ile masz lat? Jak się nazywasz? - zasypałem dziewczę pytaniami. Wyglądała na około osiemnaście. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz