Nowe informacje - Link

sobota, 29 listopada 2014

Od Shadow`a, CD LilyOd Lily C.D. Ross, Rossa


- Aha... Wiesz, przypomniało mi się, że muszę jeszcze gdzieś wstąpić. Pa! - powiedziałam lekko zaniepokojona, jej brakiem skupienia i tym, że prawie mnie zabiła. Poszłam do siebie i zaczęłam czytać byle jaką książkę. Po kilku godzinach przyszedł Ross. Odłożyłam książkę i usiadłam obok chłopaka na łóżku.
- Nie wiesz gdzie jest Rossa? - zapytał.
- Nie wróciła?
- Nie.
- Byłyśmy na spacerze, a po tym, jak prawie mnie zabiła to poszłam do siebie. Nie widziałam dokąd idzie - powiedziałam, podając mu szklankę z wodą.
- Prawie cię zabiła?
- Strzeliła we mnie promieniem słońca - powiedziałam. - Chyba nie wiesz jeszcze wszystkiego o swojej siostrze.
Ross przytaknął głową i westchnął.
- Cieszę się, że mój brat nie żyje. Zauważyłam, że już ty, Tai i Shadow mieszkacie z rodzeństwem. Znaczy Tai nie, ale ma brata w watasze, ja bym tak nie chciała. A poza tym mój brat był idiotą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz