Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Lily

Po raz drugi w tym tygodniu rzuciłem książką o kanapę, podnosząc się z wspomnianego mebla. Nawet chwili spokoju? Westchnąłem ciężko i podszedłem do drzwi, otworzyłem je, przywołując na twarz uśmiech, ale zbladłem, gdy zauważyłem kto przyszedł. Wpuściłem obie kobiety do środka, zaprosiłem do salonu, następnie wymknąłem się, żeby zrobić herbatę. Wróciłem z trzema parującymi kubkami i miską herbatników, którymi poczęstowałem gości. Mój wzrok błąkał się od zirytowanej Crystal, do porządnie wnerwionej Lily. Zanim zdążyłem choćby spytać, co je sprowadza, bogini nie wytrzymała.
- Rozumiesz, że ośmieliła się ze mną sprzeczać? - Zmrużyłem oczy.
- Alrena często to robi. - Zauważyłem. - Poza tym, czy nie sądzisz, że jesteś winna wyjaśnienia? - W odpowiedzi prychnęła tylko.
- Zerwałeś ze mną przez nią? - Spojrzała z obrzydzeniem na boginię. - Czemu? - Wydawała się pogodzona z losem, ale chyba najbardziej bolał ją brak jakiegokolwiek wytłumaczenia.
- Umowa - wymamrotałem. - Bogowie i Diabły są gorsi od urzędu podatkowego, a na istoty ponad wszelkimi zasadami mają ich cholernie dużo. - Westchnąłem. - Rozejm? - Spojrzałem na Lily. - Przepraszam za to co się stało, nie jestem w stanie nawet wyobrazić sobie, jak się musiałaś czuć. Wybaczysz? - spuściłem wzrok. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz