Nowe informacje - Link

wtorek, 25 listopada 2014

Od Ross`a, CD Lily


Odkąd przyszliśmy do domu Rossa spała. Ciągle nie do końca mogłem uwierzyć w to co się stalo. Siedziałem na kanapie i słuchałem muzyki. Ktoś zapukał do drzwi. Wstałem i otworzyłem. 
- Cześć Lily – uśmiechnąłem się. – Zapraszam
- Cześć! Jak tam Rossa?
- Śpi
- Nie śpie! – wybiegła, cała w skowronkach – Ach jak cudownie! Nareszcie będziemy mieszkać razem! – Akurat piłem wodę, a raczej miałem taki zamiar, bo gdy tylko usłyszałem słowa siostry, od razu cała zawartość mojej buzi została wypluta wszędzie dookoła. Dziewczyny jakoś tak wymanewrowały, że nie były mokre
- Mieszkać… RAZEM?! O nie…. – jęknąłem – A czemu sama nie możesz?!
- Ross… Ona nie jest pełnoletnia kretynie – powiedziała Lily – A swoją drogą pewnie jesteście głodni, co? Wiem, że tego co ugotuje Ross nie da się zjeść więc… przyniosłam jedzenie ( głównie tobie Rossa )
- Dzięki! – roześmiałem się. Lily wyjęła jedzenie. Och! Jak wspaniale zapachniało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz