Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Shadow`a, CD Lily, Nick, Arlena

Zmusiłem Ascren`a, żeby pozwolił mi iść za nimi i w ten sposób w połowie drogi znaleźliśmy Anellno, który zaprowadził nas do Lily. Następnie bóg teleportował nas do mojego domu, gdzie po raz drugi dziewczyną zajęła się Azalia. 1/2 Królewskiej Pary zdążyła się zmyć, zanim ktoś oprócz nas go zobaczył. Z początku chciałem czekać, aż dziewczyna się obudzi, ale po namyśle uznałem, że to zły pomysł. Wyszedłem na dwór, gdy zauważyłem Nick`a i Arlenę, siedzący pod drzewem. Podszedłem do nich.
- Przepraszam za wczorajszą nieufność, Ar już mnie zrugała. Miałem badziewny dzień. Możesz już ściągnąć bransoletkę. Kim chcesz być, na jakim stanowisku pracować? Taiga jest wojowniczką. - Wyjaśniłem i przysiadłem się do nich. Poczochrałem Arlenę po włosach, gdy zauważyłem, że chłopak patrzy na mnie ze skrywaną wrogością, czy on jest czerwony.
- Ar, przyznaj się. Czym go zawstydziłaś? - zażartowałem, przez co oberwałem teatralnie po głowie od Młodej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz