Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Lily C.D. Ros





Miałam okropny humor, a w sumie na święcie sparowania Ross też taki był, więc postanowiłam pójść do niego. Przepuścił mnie w drzwiach i przyniósł wino. Nalał do kieliszka i napiliśmy się razem.
- Tego mi było trzeba - powiedziałam.
- Tak, mi też - odpowiedział Ross i nalał znowu.
- Czemu jesteś smutna? - zapytał chłopak, kończąc kieliszek.
- Shadow mnie rzucił - powiedziałam nalewając po kieliszku. Czułam działanie alkoholu. Ross wyczuł, że temat Shadow'a jest delikatny, więc nie naciskał. W końcu butla wina się skończyła.
- Kurde - powiedział Ross. - Nie mam więcej.
- Spokojnie, ja chyba mam. Chodź - pociągnęłam go i poszliśmy do mojej jaskini. Szukałam wina, ale nie znalazłam, miałam tylko wódkę.
- Może być wódka? - krzyknęłam z kuchni.
- Jasne - odkrzyknął chłopak. Wzięłam dwa kieliszki i butelkę. Podeszłam do stołu, położyłam i otworzyłam żeby nalać, ale Ross mnie powstrzymał.
- Facet powinien nalewać wódkę.
- Ok. Więc działaj - roześmiałam się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz