Nowe informacje - Link

poniedziałek, 24 listopada 2014

Od Sadan`a, CD Silencia

Parsknąłem śmiechem, gdy jedna z wiewiórek, która bodajże nazywała się ,,Złośnica" - według mnie imię adekwatne do charakteru - napisała słowo ,,IDIOTA", wszystko wielką literą, do tego kilkukrotnie pogrubiając pierwszą sylabę. Porozmawiałem jeszcze chwilę z dziewczyną, następnie wróciłem do domu, znajdując w salonie rozwaloną książkę. Spojrzałem na autora. Dziwne, ukochany pisarz kryminałów Shadow`a, zmarszczyłem brwi. Dotykanie jego książek traktował jak osobistą zniewagę, a jakakolwiek krytyka była powodem do istnej wojny pomiędzy oskarżycielem, a moim wujkiem. Lektura miała rozwalony grzbiet i wygięte kilka stron. Odłożyłem ją ostrożnie na miejsce, następnie położyłem się na kanapie i zacząłem drzemać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz