Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Ross`a, CD Taiga


 Czy ty się przypadkiem nie spóźniłeś? – Spytała Tai. Zrozumiałem, że nie chce dalej rozmawiać na poprzedni temat, więc postanowiłem (chwilowo) o nim zapomnieć i korzystać z wieczoru.
- Tak trochę się zdrzemnąłem i zaspałem – uśmiechnąłem się – Ale jestem. Chyba jeszcze nie było losowania, co? – Tak właściwie nie zależało mi na nim… prawie
- Nie, nie było, a co masz kogoś konkretnego, z kim chciałbyś spędzić wieczór – spytała ze śmiechem
- Cóż… - Zaczerwieniłem się. 
- Spoko nie musisz mówić – zaśmiała się znów. Ja też.
- Dzięki, wybawiłaś mnie z opresji – Zażartowałem – Wiesz, ogólnie ślicznie wyglądasz – uśmiechnąłem się, a Tai lekko zaczerwieniła. Zaczęła się właśnie nowa piosenka. Ukłoniłem się wyciągając rękę i spytałem jednocześnie się śmiejąc – Czy zaszczyci mnie Pani tańcem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz