Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow




- Myślę, że to dobry pomysł - powiedziałam.
- Będziesz głosować na najromantyczniejszych - zapytał.
- No może tylko na najromantyczniejszego basiora, chociaż znam tylko jednego - odpowiedziałam, miałam zamiar zagłosować na Shadow'a, znałam tylko jego no i Ross'a, ale Shadow jednak jest no...fajny. Chciałabym powiedzieć mu o swoich uczuciach, ale bałam się tego, że on nie będzie czuł tego samego. Że zepsuję naszą przyjaźń. Nie chciałam też zepsuć jego, jeśli była, miłości do Tai. Gdy doszliśmy na imprezę, nigdzie nie widziałam Tai.
- Nie wiesz gdzie jest Tai? - spytałam.
- Nie - odwrócił wzrok, uśmiechnęłam się, u niego tak łatwo dało się rozpoznać, że kłamie.
- Ok. Inni chyba bardzo dobrze się bawią - powiedziałam. Patrzyłam na pary, które razem tańczyły do dość szybkiej muzyki.
- Jak się pytałem, to wszystkim się podobało.
- Ty sam wybierałeś piosenki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz