Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Reiny, CD Ktoś


No, no, no . Wyszlam z jaskini i machnelam glowa . Basior jak kazdy . A ja dziwna jak zawsze. Moze zrobilam niewlasciwe pierwsze wrazenie? Ech.... Lepiej poczyta moja uubiona lekture . Wzielam ksiazke w reke i zaczelam czytac . Po godzinie czytanie szukalam jakiegos ladnego ubioru . Chcialam zapoznac sie z innymi czlonkami watachy i sprubowac nie byc dziwna . Wzruszylam tylko ramionami gdy zobaczylam ze moja ulubiona sukia zaginela . A nie jedak jest . Kurde . Jestem jakas pijana czy co . Walnelam glowa w sciane . Usiadlam na ziemie i myslalam . ,, Raina ogar . Przeciez nie zachowywalas sie tak wczesniej '' . Towarzystwo Kla przydaloby mi sie ale on nie zyje . Niestety . Poszlam wiec w postaci wilka ( vo w ludzkiej czuje sie troche nieswojo) i usiadlam na skale .
< Ktos ? moze zaprowadzcie mnie do psychiatryka xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz