Nowe informacje - Link

sobota, 22 listopada 2014

Od Nicka Cd. Arleny


Spojrzałem na dziewczynę i zaśmiałem się lekko, strasznie gadatliwa jest, ale nie przeszkadza mi to, nie lubię ciszy i spokoju, woje jak coś się dzieje, nawet gadanie małej jest ciekawe, może za jakiś czas stanie się męczące, ale póki co nie przeszkadza mi to 
- Spokojnie - powiedziałem z prawie niewidzialnym uśmiechem - Mam 24 lata, jak sama zauważyłaś pogada nie dopisuje, więc zwiedzać nie bardzo można 
- No tak, to opowiedz coś o sobie - mówiła nie zmieniając wyrazu twarzy - Wiem tylko, że jesteś bratem Tai, masz na imię Nick i że masz 24 lat i nic więcej 
- Dobra okej zrozumiałem - przerwałem jej - Lubię czytać książki, słuchać muzyki i zapisywać różne rzeczy w notatnikach. Interesuje się magią, lubie jak coś się dzieje, a nienawidze nudy. Czasem zaskakuje sam siebie, dlatego już Cię ostrzegam. I to chyba by było na tyle, a teraz Twoja kolej, bo ja wiem tylko jak masz na imię 

( Arlena?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz