Nowe informacje - Link

sobota, 22 listopada 2014

Od Lily C.D. Tai, Matthev



- Ok. Miło było - mruknęłam do siebie, gdy poszła. - Chyba zrezygnuję z zakładania nowych znajomości.
Niektórzy, jak np. Tai i Sadan zniechęcają mi to skutecznie. Westchnęłam, wstałam i zaczęłam iść w stronę lasu. Tai zepsuła mi humor, nie miałam do niej o to pretensji. Po prostu nie lubię gdy ludzie z otoczenia mają zły humor, a poza tym pogoda była paskudna, a ja jestem meteopatą. Zauważyłam jakiegoś chłopaka w czarnych włosach z tatuażami.
- Cześć - powiedziałam, ale on mnie zignorował, nawet na mnie nie popatrzył. Westchnęłam.
~ Widocznie jestem niewidzialna - pomyślałam. Pobiegłam przed siebie i doszłam do Gór Zachodnich. Oczywiście nie mogłam być sama bo siedział tam jakiś chłopak.
~ Może teraz się uda.
Usiadłam obok niego.
- Cześć. Jestem Lily.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz