Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow



Byłam szczęśliwa, że poszedł. Chciałam już wyzdrowieć i jechać na cmentarz, a tam umrzeć i więcej nie myśleć o tej piekielnej watasze. Nagle do pokoju weszła Arlena i podała m herbatę.
- Shadow powiedział mi, że zerwaliście. Przykro mi - powiedziała cicho.
- Taa... Dzięki za herbatę - mruknęłam, a Arlena wyszła. Najbardziej wkurzyło mnie, że nie wiem czemu zerwał. Ze smutkiem zasnęłam. Śniła mi się przeszłość - szczęśliwa wataha, kiedy jeszcze nie chodziłam z Shadow'em, ale byłam szczęśliwa. Licząc chyba jeden dzień był w pełni szczęśliwy. Jeden, jedyny dzień. Tylko jeden dzień, w ciągu mojego całego życia, był pełen szczęścia. Obudziłam się, gdy jeszcze było ciemno. Znalazłam kartkę i jakiś długopis, a potem napisałam:
Dziękuję, za wszystko.
Lily
Następnie wróciłam w miejsce gdzie wypadła mi pozytywka, nadal tam leżała, nie była potrzaskana, co mnie zaskoczyło. Zawołałam Anello i wsiadłam na niego. Nagle usłyszałam cichy głos w ciemności.
- Lily? - to był Shadow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz