Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Nick`a, CD Arlena


Spojrzałem na dziewczynę i zastanowiłem się chwile, właściwie to fajnie, że nie jest zła o to, że tak na nią mówię, pasuje jej to przezwisko pod każdym względem, oczywiście nie obrażając jej 
- Właściwie możemy dalej w to grać - powiedziałem z uśmiechem 
- No dobrze, to masz jeszcze jakieś pytania? - uśmiechnęła się 
- To może po jednym pytaniu? - zaproponowałem 
- No dobrze - kiwnęła głową 
- Czyli co ja zaczynam? - zaśmiałem się 
- Tak - wyszczerzyła się 
Pomyślałem chwile, jakie by tutaj zadać pytanie, nie ukrywam, że mam ich całkiem wiele, ale nie wiedziałem od którego by tu zacząć 
- A więc? - zapytała, przerywając mi myślenie 
- Długo znasz się z alfą? Wygląda jakbyście się znali od zawsze - zauważyłem 

( Arlena?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz