Nowe informacje - Link

niedziela, 16 listopada 2014

Od Lily C.D. Silencia, Shadow



- Jakoś tak niecały tydzień - odpowiedziałam. - Jaką chcesz herbatę? Mam miętową, malinową, czarną, zieloną, czerwoną, jaśminową...
- Czarną, poproszę. Dużo ich masz - stwierdziła Silencia.
- Uwielbiam herbaty - powiedziałam z uśmiechem i podałam jej herbatę. Rozmawiałyśmy chyba z dwie godziny, bardzo ją polubiłam, ona chyba mnie też.
- Jak to możliwe, że wcześniej się nie spotkałyśmy? - spytałam.
- Muszę już iść, do zobaczenia - pożegnała się Silencia.
- Pa! - odpowiedziałam. Posprzątałam filiżankę i puszkę i założyłam kurtkę. W kieszeni znalazłam papierosy.
- Tak dawno nie paliłam - powiedziałam do siebie i zapaliłam. - Brakowało mi tego.
Wyszłam na zewnątrz, gdzie spotkałam Shadow'a, który przyglądał się mojemu koniowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz