Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow



~ Lily do cholery, weź się w garść!! - walnęłam się w duchu. Otarłam łzy i odwzajemniłam uścisk. Było mi wstyd, że byłam zazdrosna. Teraz nie płakałam, bo on się pocałował z Tai, po prostu, znów przypomniała mi się rodzina.
- Już naprawdę, nic mi nie jest - powiedziałam, chwilę jeszcze tak siedzieliśmy, przytulając się, w końcu Shadow wstał i wyciągnął do mnie rękę i spytał:
- Idziemy?
- Jasne - wstałam i poszliśmy dalej się bawić, w połowie drogi stanęłam na chwilę.
- Idź, ja na chwilę wstąpię do jaskini, zaraz przyjdę.
- Obiecujesz? - spytał.
- Obiecuję.
Weszłam do swojej jaskini i puściłam sobie jeszcze jedną piosenkę i zatańczyłam. Od razu poprawił mi się humor. Podeszłam do stołu z pozytywką i położyłam MP3. Popatrzyłam na pozytywkę. Nie wierzyłam. Była sklejona! Wybiegłam z jaskini i podbiegłam do Shadow'a.
- Widzę, że humor ci się poprawił - stwierdził, a ja skinęłam głową.
- Czy ty, zupełnym przypadkiem nie masz czegoś wspólnego z moją pozytywką? - zapytałam, patrząc się na niego i szeroko się uśmiechając.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz