Nowe informacje - Link

poniedziałek, 24 listopada 2014

Od Lily, CD Shadow




Cisza. Przeklęta cisza. Kiedyś może była do zniesienia. Teraz już jest okropna i wyczerpująca wszystkie siły. Gdy Shadow odchodził, było mi smutno, ale nie płakałam, nie miałam czym. Nie szukając cioci i mając wszystko w dupie wróciłam do siebie. Położyłam się na łóżku, kiedy nagle weszła Meg.
- I co? Pogodziliście się? - nie odpowiedziałam. Nie miałam ochoty.
- Ale wiesz, co jest na to sposób, mam pomysł jak może...
- Nie! - przerwałam jej. - Ja nie chce. Straciłam do niego zaufanie, nie chce już z nim być. To koniec, muszę się z tym pogodzić. Shadow już się z tym pogodził.
- Ale... Ja rozmawiałam z Crystal, to przez nią Shadow z tobą zerwał - powiedziała Meg. Oczy rozszerzyły mi się. Miliony myśli latało w mojej głowie.
- T-to on nie zerwał ze mną, bo mnie już nie kocha?
- Nie wiem czy cię dalej kocha, ale na pewno przez Crystal, zerwaliście - powiedziała. - Mało tego, pójdziesz do niej i porozmawiasz z nią, już to załatwiłam!
- CO?! - krzyknęłam. - Ale to jest bogini, co ja mam jej powiedzieć?!
- No. To co mi. Że jest ci smutno, że twoje życie straciło sens... - mówiła Megan, która najwyraźniej w ogóle nie widziała problemu, że umówiła mnie na rozmowę z BOGINIĄ!
- Aha! I myślisz, że jak powiem Crystal, że mam złamane serce, to wszystko się... Czekaj! Nie powiedziałam, że moje życie straciło sens! - powiedziałam oburzona.
- Ale ja czytam pomiędzy wierszami. Oj. Wasza rozmowa właśnie się zaczyna. Powodzenia! - krzyknęła Meg, a wokół mnie pojawiła się gęsta mgła. Pojawiła się bogini.
- Twoja ciocia opowiadała mi o wszystkim - powiedziała donośnym głosem.
- Fajnie. Ale nie mogę pojąć, czemu kazałaś Shadow'owi ze mną zerwać? - zapytałam wkurzona.
- Nie byłabyś dobrą waderą alfą.
- Świetnie. Dlatego, musiałaś mi zrujnować kawał życia, zmienić moje życie, jak na razie, w piekło? Ty nigdy nie byłaś zakochana? Zresztą, na razie byliśmy tylko parą. Nikt nie mówił, że od razu będziemy małżeństwem. To ty sobie to ubzdurałaś. Wiesz co...? - nagle Crystal mi przerwała.
- Znudziłam się, zastanowię się nad twymi słowami. Bywaj - powiedziała i pstryknęła palcami. Mgła zniknęła a ja upadłam na podłogę, obok mnie stała Meg.
- I jak było? - zapytała podniecona.
- Chciałabym teraz zostać sama, proszę - dodałam cicho i wyciągnęłam wino siadając przy stoliku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz