Nowe informacje - Link

niedziela, 9 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow

!Korekta będzie jutro!


- Dziękuję! Ty też wyglądasz świetnie. Chociaż ja nie uważam, żeby stara jak świat sukienka i glany wyglądały ładnie. Zależy kto w czym gustuje - powiedziałam. Wpatrywałam się w jego oczy, dalej myślałam o swoim śnie i o tym, że fajnie by było, jakby był moim chłopakiem.
- O której się zaczyna? - spytałam.
- Za chwilkę. Już ktoś idzie - odpowiedział. Kilka wader i basiorów zbliżali się do nas.
- Jest przewidziana jakaś muzyka klasyczna?
- Tak. A co lubisz?
- Pewnie - odpowiedziałam, nie kłamałam. Może to było dziwne, ale lubiłam Rocka i muzykę klasyczną, ubierałam się na rockowo, ale uwielbiałam Beethovena, Mozarta albo Vivaldiego. Ludzie już przyszli na imprezę.
- To ja pójdę się przywitać - powiedział i wstał od stołu. Ja zostałam, przyglądałam się mojemu wisiorkowi, który dostałam od mojego byłego chłopaka. Wisior był w kształcie "C" jak Collins. Noszę go zawsze. Siedziałam przy stole, trzy czwarte osób tańczyło, ale ja nie miałam z kim, więc siedziałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz