Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow

Chyba pierwszy raz nie ucieszyłam się, że Shadow przyszedł. Wyłączyłam One Republic. Chwilę zastanawiałam się nad odpowiedzią. 
- Nic - skłamałam. Nie chciałam mu mówić, o tym, że jestem zazdrosna. Schowałam MP3 w ręce, nie chcąc, żeby wiedział, że znowu myślałam o bracie.
- Widzę, że coś się stało - powiedział. 
~ Oh!! Czy on musi być taki uparty!!! - pomyślałam. 
- Czemu wyszłaś z imprezy? - spytał. 
- Muzyka była za głośna, musiałam się wyciszyć. 
- Słuchając muzyki? - zauważył MP3. 
- Taa... Znalazłam ją w kurtce mojego brata. Kolejna rzecz, którą mi ukradł, na szczęście tego nie zniszczył. Inaczej odnalazłabym go w piekle i jeszcze raz zamordowała - powiedziałam. 
- Łoł... Z tego co powiedziałaś, wnioskuję, że jest dla ciebie ważna - powiedział, a ja się roześmiałam. 
- Tak. Tu są piosenki, do których uczyłam się tańczyć. 
- Chodziłaś na lekcje? 
- Można tak powiedzieć. Ale nikt nie wiedział, że na nie chodziłam - uśmiechnęłam się ponuro. - Rodzice nie chcieli płacić za lekcje, więc podglądałam, jak nauczyciel uczył tańczyć, tych którzy na serio chodzili na tańce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz