Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow

Po tańcu usiadłam do stolika, gdy zobaczyłam jak Taiga i Shadow się całują. Poczułam ukłucie zazdrości, wiem, że nie chodziłam z Shadow'em, ale i tak poczułam się dziwnie. Od razu straciłam ochotę do zabawy. Wyniki konkursów i tak mnie nie obchodziły, więc poszłam do swojej jaskini. Nałożyłam na sukienkę swoją kurtkę i wyszłam ze łzami w oczach. Poszłam w miejsce, gdzie Shadow walczył z moim bratem, leżała tam jeszcze jego kurtka. Podniosłam ją i przeszukałam kieszenie, okazało się, że była tam moja stara MP3-ójka ze słuchawkami. Uśmiechnęłam się, przypominając sobie, jak podglądałam lekcje taneczne, bo rodzice nie chcieli mnie zapisać. Tyle się nauczyłam patrząc na ich lekcje. Wzięłam swój sprzęt i poszłam nad morze wschodnie. Ku mojej uldze, nikogo tam nie było. Włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam MP3. Były tam wszystkie moje ulubione utwory do tańców: Bang, Bang; Say something, wszystkie utwory Michaela Jacksona. Puściłam Bang, Bang. Przypomniałam sobie układ taneczny - mój ulubiony. Wstałam, upewniłam się, że nikogo nie ma i zaczęłam tańczyć. Znowu poczułam się jakbym była w starym, rozwalającym się budynku z lustrem, które umożliwiało mi patrzeć na lekcje, ale nie umożliwiało im patrzeć na mnie. Znowu miałam 15 lat. Pamiętałam doskonale każdy ruch, mimo, że uczyłam się tego układu 5 lat temu. Muzyka zabrzmiała, po chwili pierwsze słowa: 

She got a body like an hourglass, but I can give it to you all the time 
She got a booty like a Cadillac, but I can send you into overdrive (oh) 
(You've been waiting for that, stop, hold up, swing your butt) 
See anybody could be bad to you, you need a good girl to blow your mind, yeah 

Wpadłam w wir, nie rozróżniałam tekstu, po prostu tańczyłam. Po piosence, puściłam Leave me alone Michaela Jacksona i położyłam się na piasku, odizolowując się od innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz