Nowe informacje - Link

niedziela, 30 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow



- Co tu robisz? - zapytałam Shadow'a.
- A jego się nie spytasz? - odpowiedział pytaniem, wskazując na Davida.
- Jego znam i wiem co tu robi.
- Lily, uratował mi życie - powiedział David, a ja popatrzyłam na niego ze zdziwieniem. - Później ci wytłumaczę.
- A poza tym mam prawo wiedzieć o odwiedzinach nowych wilków w watasze - powiedział Shadow.
- A ja mam prawo wiedzieć co robisz u mnie w jaskini - odpowiedziałam.
- Chce ci przypomnieć, że twoja jaskinia leży w mojej watasze.
- Dość! Przestańcie! - krzyknął David. - Po co się kłócicie. Lily on mnie uratował i zaprowadził do ciebie, chłopaku, którego imienia nie znam, Lily też ma prawo wiedzieć czemu tu jesteś. Zrozumieliście?!
Odsunęłam się od Shadow'a i usiadłam na krześle.
- Co ci się stało w rękę? - zapytał mnie David.
- Złamałeś mi ją! - powiedziałam z uśmiechem, a David zrobił niewinną minę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz