Nowe informacje - Link

niedziela, 30 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow



Usiadłam obok Shadow'a i spojrzałam na książkę, którą trzymał w ręku.
- Rozumiem, że też tu przyszedłeś, aby poczytać w spokoju książkę? - zapytałam, ponieważ ja również postanowiłam poczytać, akurat w tym samym miejscu.
- Tak. Co czytasz?
- Psychologię osobliwości.
- Jesteś psychologiem? - zapytał zdziwiony Shadow.
- Dużo rzeczy o mnie nie wiesz, studiowałam przez trzy lata - odpowiedziałam i otworzyłam książkę. Lubiłam dowiadywać się nowych rzeczy o człowieku, o jego psychice i rozumowaniu. Akurat czytałam rozdział o emocjach. Coś dla mnie. Jak opanować emocje? Jak wytrzymywać ze smutkiem? Jak nie dać się depresji?
~ Ta książka jest stworzona dla mnie - pomyślałam. Czytanie w towarzystwie Shadow'a trochę mnie rozpraszało, więc zamknęłam książkę i wstałam.
- Pójdę poczytać gdzieś indziej - powiedziałam, odwróciłam się i poszłam. Nagle w połowie drogi do siebie, ktoś popchnął mnie i upadłam na ziemię. Poczułam okropny ból w ręce. Wstałam i zauważyłam jakiegoś basiora.
- Cześć Lily!
- Po pierwsze: kim jesteś? Po drugie: skąd mnie znasz? Po trzecie: czemu mnie przewróciłeś? - zadałam trzy pytania i czekałam aż nieznajomy odpowie.
- Jestem Davis, znam cię, ponieważ jesteś moją kuzynką, a po trzecie: dla zabawy - powiedział.
- Ilu żyjących członków rodziny poznam?
- Raczej już nikogo, została nas tylko trójka: ja, ty i twój brat.
- Raczej dwójka - poprawiłam go.
- Twój brat nie żyje? - zapytał z nadzieją David.
- Tak.
- Ale super... Znaczy! Nie, nie super, szkoda... - chłopak najwyraźniej nie wiedział co powiedzieć. David był wysoki, miał czarne włosy, pełno tatuaży. Wyglądał tak na 26 lat.
- Spokojnie, możesz się cieszyć - odpowiedziałam i podniosłam moją książkę z ziemi. - Może pójdziemy do mnie?
- Jasne, czemu nie - odpowiedział. Zaprowadziłam go do siebie, a potem wstąpiłam do Terry po bandaże, bo musiałam unieruchomić sobie rękę, chyba była złamana. Gdy przekonałam Terrę, że nic mi nie jest, że Anellowi coś się stało, zabandażowałam sobie rękę i ruszyłam do swojej jaskini. Gdy weszłam zastałam Davida i Shadow'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz