Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Lily C.D. Shadow

Shadow wygłosił swoją "przemowę" i wszyscy zaczęli się bawić. Usiadłam przy jednym ze stolików. Nagle na mojej szyi pojawił się klucz na łańcuszku. Był bardzo ładny i ładnie komponował się z moim "C". Jakiś basior zaprosił mnie do tańca, nie wolnego, żeby nie było. Ogólnie jak na razie super się bawiłam. Co jakiś czas widziałam Shadow'a, który podchodził do każdego. 
- Jak się bawisz? - spytał, gdy przestałam tańczyć i podeszłam do stołu z piciem. 
- Świetnie. Dzięki, że pytasz - uśmiechnęłam się do niego. Księżyc oświetlał jego piękne... 
~ Lily. Do chole*y, weź się w garść. Dopiero go poznałaś! - skarciłam się w duchu. Ale nic nie mogłam poradzić, miłość jest przepiękna. A tym bardziej czuje się ją, gdy się świętuje Sparowanie. 
- Skąd masz ten wisiorek? - zapytał się patrząc na moje "C". 
- Od mojego byłego chłopaka - odpowiedziałam, nie chciałam wiele o nim mówić, żyłam teraźniejszością. A teraźniejszość podpowiadała mi kogoś innego. Nagle zaczął lecieć wolny kawałek. ~ No tak! Świetnie! To ten moment kiedy wszyscy będą wpatrzeni w siebie a ja będę bezczynnie siedzieć przy stoliku i zżerać przekąski - pomyślałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz