Nowe informacje - Link

poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Killer`a, CD Taiga

Uśmiechnąłem się niewinnie.
- Prawdopodobnie twój dziwny akcent przeszkadza w poprawnym formułowaniu zdań, dlatego dla dobra obecnego tu ogółu, pozwolę sobie przetłumaczyć twoje słowa. Chciałaś oczywiście powiedzieć, że jako osoba w podeszłym wieku, nie chcesz zamęczać mnie swym irytującym towarzystwem i nie zamierzasz pozwolić, żeby twoje nijaka egzystencja w jakikolwiek sposób oddziaływała na mój wspaniały byt - Tu przerwałem, żeby zaczerpnąć oddech i miałem już kontynuować swoją tyradę, ale Shadow najzwyczajniej w świecie mi w tym przeszkodził. 
- Po pierwsze, to z tego, co kojarzę to on jest od ciebie starszy - wymamrotał wujek, w myślach obliczając różnicę w latach. - Co nie zmienia faktu, że ma ci pomóc.  
Wzruszyłem ramionami. W sumie na razie nie znalazłem nic do roboty, a nie chciałem się nudzić, tym bardziej, że po zmroku postanowiłem rozejrzeć się trochę po tym terenie. 
- Z największą przyjemnością - Mój głos wręcz ociekał ironią, ale zabrałem od dziewczyny farbę i w ciszy ruszyliśmy w stronę jej jaskini. Przechodziliśmy przez las, gdy najzwyczajniej w świecie panienka się wywaliła. Westchnąłem i wyciągnąłem w jej stronę rękę.
- Pomóc? - spytałem niewinnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz