Nowe informacje - Link

poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Error, CD Silencia

Jęknęłam głośno, dając upust emocjom. No tak, mogłam założyć, że prawo ciążenia szybko się upomni o zadośćuczynienie i zmusi mnie do szybkiego powrotu na ziemię. Jak na mój gust zdecydowanie za szybkiego i zbyt nachalnego. Nie można kulturalnie poprosić? Moja konsola wypadła mi z kieszeni, jej szczątki dumnie spoczywały na trawie. Westchnęłam, to już ósma w tym miesiącu, a ojciec zapowiedział, że więcej mi nie kupi. No, cóż? Trzeba załatwić od Shadow`a, żeby ją naprawił. Podniosłam się z ziemi i otrzepałam, następnie w końcu zwróciłam uwagę na dziewczynę.
- Ktoś ty? - spytałam niezbyt inteligentnie, w końcu tylko członkowie watahy pałętaliby się po tych terenach, ale nie wiedziałam jak zacząć rozmowę. Nie byłam za dobra w kontaktach międzyludzkich. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz