Nowe informacje - Link

sobota, 22 listopada 2014

Od Arleny, CD Nick

Spojrzałam z niezrozumieniem na chłopaka, gdy spytał się czy coś biorę. Parsknęłam śmiechem, gdy wyjawił mi swoje podejrzenia, w końcu śmiech to zdrowie. A im częściej nastrajasz się optymistycznie, tym łatwiej zdzierżyć nadchodzącą przyszłość, poradzić z sobie z przeszłością i uwierzyć, że dasz radę przetrwać teraźniejszość. Gdy wspomniał, że małe jest piękne lekko się zarumieniłam, ale miałam nadzieję, że tego nie widział.
- Nie mam nic przeciwko. Po prostu zazwyczaj mówią na mnie ewentualnie Młoda, jak Shadow, czy Anonim, ale tak też jest dobrze. - Poszerzyłam jeszcze bardziej uśmiech. - Myślałam, że jesteś młodszy, nie wyglądasz na swoje dwadzieścia cztery lata. Myślałam, że masz około dwudziestu. Dalej gramy w ,,Dowiedź się więcej o drugiej osobie", czy zmieniamy zabawę? - spytałam, bawiąc się nitką od sukienki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz