Nowe informacje - Link

poniedziałek, 10 listopada 2014

Od Angel CD Matthev



Właśnie wróciłam z wycieczki po terenach watahy. Odwiedziłam chyba wszystkie miejsca, oczywiście oprócz tych do których wstęp był wzbroniony. Pod moją jaskinią zauważyłam siedzącego Matthev' a. Popatrzyłam się na niego ze zdziwieniem i szybko do niego podbiegłam. 
- Co ty robisz pod moją jaskinią?- zapytałam z lekkim uśmiechem. 
- Ja tu mieszkam.- odpowiedział z uśmiechem. 
- To świetnie! Dawno nie spędzałam z tobą czasu. Nigdy nie mogłam cię znaleźć.- zaśmiałam się podeszłam bliżej przyjaciela. Bo trochę dziwnie wyglądało to że ze sobą rozmawialiśmy, a staliśmy jakiś metr od siebie. 
- Co robiłeś przez tyle czasu?- zapytałam i usiadłam na dużej skale która stała obok wejścia do jaskini.
Matthev? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz