Nowe informacje - Link

wtorek, 2 grudnia 2014

Od Lily C.D. Shadow



- Czy wy zawsze się tak kłócicie? - zapytał David.
- Kiedyś się nie kłóciliśmy, teraz nasze stosunki ograniczyły się do "cześć" i "pa" - powiedziałam, mocniej zawijając bandaż. David chwilę zastanowił się i powiedział:
- Czy wy... kiedyś... byliście...?
- Razem? - pokiwał głową. - Tak. Byliśmy razem.
- I wy...?
- Nie chce o tym mówić - ucięłam krótko. - A ty masz zamiar tu zostać?
- Nie wiem - wzruszył ramionami. - W sumie zostałbym, ale zgodzisz się?
- To nie mnie się pytaj, to raczej Shadow'a - powiedziałam.
- Shadow to...?
- Zawsze zadajesz tyle pytań? To ten, z którym się kłóciłam. Zastanów się jeszcze, jutro do niego pójdziemy. Już jest późno - ziewnęłam. Dość wrażeń, jak na dzisiaj!
- Może coś obejrzymy? - zapytał David.
- Nie mam telewizora ani laptopa.
- Ale ja mam - powiedział, pokazując mi sprzęt. - Co chcesz obejrzeć?
- Obojętnie - powiedziałam, a Dav chwilę się zastanowił i puścił jakiś film. Przyniosłam popcorn i colę i usiedliśmy na kanapie. Film był dość ciekawy, ale byłam już tak senna, że zasnęłam. Rano obudziłam się w łóżku. Wstałam i ogarnęłam się, a David jeszcze spał, więc wyszłam, żeby zapalić papierosa. Po drodze do lasu spotkałam Shadow'a.
- Cześć. Słuchaj mam pytanie. Czy David może dołączyć do watahy? - zapytałam szybko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz