Nowe informacje - Link

sobota, 22 listopada 2014

Od Yaoi`ego, CD Usi

Wzruszyłem ramionami, róbta, co chceta. Niby, że mu mogłem zabronić? Kraj wolny, a ja to nie Shadow, żeby miał obowiązek się mnie słuchać. Przynajmniej znalazłem osobnika, na którym mogłem poćwiczyć swoje standardowe zainteresowania, do których zaliczało się między innymi rzucanie komentarzami na prawo i lewo. Facet bez przerwy próbował nawiązać ze mną kontakt, ale zbywałem go kilkoma słowami, które skutecznie zamykały mu usta. Nic jednak nie trwa wiecznie, chyba trafiłem na godnego sobie przeciwnika, gdy włączył się do intelektualnej rozgrywki, próbując łapać mnie na słówkach. Zacząłem w odwecie jedynie śmielej żartować, a po godzinnej rozgrywce zgodnie ustaliliśmy remis. Oboje byliśmy zmęczeni, a mózgi odmawiały nam posłuszeństwa.
- I tak sądzę, że wygrałem - parsknąłem zduszonym śmiechem, gdy ochlapał mnie wodą. 
W rozpaczliwym akcie słodkiej zemsty podpłynąłem do niego, położyłem mu dłonie na głowie i pociągnąłem ją pod wodę. Następnie szybko oddaliłem się na bezpieczną odległość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz