Nowe informacje - Link

sobota, 22 listopada 2014

Od Usui`ego, CD Yaoi


Obudziłem się i nie wiedziałem co ze sobą zrobić. Leżałem w łóżku jakieś 15 minut zanim się ruszyłem, tak brak chęci na cokolwiek. Ubrałem się i spokojnym krokiem ruszyłem nad jezioro w nadzieji, że chociaż tam znajdę coś ciekawego do roboty. Nie spieszyłem się bo po co. Nagle zauważyłem we wodzie jakiegoś chłopaka, dziwne jeszcze go nigdy tu nie widziałem. Podszedłem bliżej 
- Kim jesteś? - zapytałem spokojnie, jednak nie było żadnej odpowiedzi - Dostane odpowiedź? - zapytałem siadając na skale 
- Yaoi - mruknął chłopak - Siostrzeniec Shadow'a - dodał po chwili, wtedy przypomniałem sobie o rodzinie Shadowa, o której szczerze mówiąc, zapomniałem. 
- Usui, mogę się przyłączyć? - zapytałem z grzeczności 

( Yaoi?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz