Nowe informacje - Link

niedziela, 23 listopada 2014

Od Taigi, CD Killer




Przechylilam kieliszek po czym spojrzalam na butelke 

- No cóż była pełna, a teraz jest prawie pusta - powiedziałam ze smutkiem - ale spokojnie, mam drugą! - powiedziałam z radością wstajac, i wyciągając z szafki jeszcze jedną butelke, po czym usiadlam się wygodnie. Wypilismy kilka kolejek, nie czułam się pijana, po prostu było mi do śmiechu 
- Ide po lód - wstalam i poszłam do kuchni wracając z kostkami lodu, tylko że po drodze zamiast na swoje miejsce upadlam opadlam na kolana Killera - ups nie to miejsce - znowu się zasmialam próbując wstać 

X x X

Zasmialem się, widząc nieudolne próby wstania dziewczyny. W końcu uznałem t że za dużo wypila. Złapałem ją w pasie, żeby chwilę później zanieść ją przytuloną do mojego torsu do jej sypialni. Mimo wyraźnych sprzeciwów dziewczyny polozylem ją do łóżka. Zdecydowanie przestała ogarniać, za duzo wypila.



X x X

 Ja nie chce spać - jęknęlam niezadowolona 
- Możesz leżeć i obserwować sufit - uśmiechnął się, pewnie myśli, ze jest zabawny a nie jest 
- A ja chce robić coś innego - pociagnelam go na łóżko i usiadlam na nim 
- Jesteś pijana zlaź ze mnie - powiedział rozbawiony i z czego on się śmieje?! 
- Jestem duża, wiem co robie - powiedziałam oburzona - i wiem czego chce - nachylilam się nad nim, podczas gdy moje 

ręce delikatnie podwijaly mu koszulke 

X x X

Złapałem dziewczynę za nadgarstki i sekundee później, to ona leżała pode mną. Jej palce nadal wędrowały ku mojej koszuli.
- Bedziesz żałować- ostrzeglem Taige. Tym bardziej, że zaczynałem się podniecac, a kazdy facet ma granice samokontroli. Wątpliwe, że jeżeli teraz się nie zatrzymamy, to skonczymy to przed finalem.

X x X

Nie przestawalam, wiedziałam co chce i co robię. Podnioslam się delikatnie 
- Nie będę - wymruczalam mu do ucha, podnioslam delikatnie kolano tak że moja noga była między jego nogami. Delikatnie przesuwalam ją po jego nodze - Jestem duża, a to zostanie między nami - moje ręce zatrzymały się na jego torsie 

X x X

W tym momencie zaczyna się scena +18, która zostanie wstawiona po jej zakończeniu na PW. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz